Негізгі бетке

Көмек

  • «Билет қайтару» бөліміне кіріп, тапсырыс нөмірін көрсету қажет.

  • Тапсырыс нөмірі сайттағы жеке кабинетте және мобайл қосымшадағы «Тапсырыстар» бөлімінде көрсетіліп тұрады. Әуелі билет аларда енгізген телефон нөмірін теріп, жүйеге кіру керек.

    Тапсырыс нөмірі электрондық билеттің жоғарғы оң жағында «Авиатадағы тапсырыс нөмірі» деп тұрады.

  • Электрондық түрде тіркеледі деген белгісі болса, шығарудың қажеті жоқ.

    Ал электрондық түрде тіркелмейтін болса, пойызға мінер бұрын вокзал кассасына не терминалына барып, классикалық билетке ауыстыруыңыз керек.

  • Кез келген банк картасымен (Visa, Mastercard, American Express, Unionpay) не Choco қолданбасынан.

  • 20 минут.

  • Жоқ, билетті қайтарып, басқасын алуыңыз керек.

  • Билетті қайтарып, жаңасын аласыз.

  • 1. Электрондық билетті классикалық билетке ауыстырсаңыз;

    2. Пойыз бірінші бекеттен жолға шығарға 1 сағаттан аз уақыт қалса. Мұндайда билетті тек кассаға барып қайтара аласыз. Ондағылардан билет қайтарылғаны туралы құжатты алып, қолдау қызметімізге жіберіңіз.

  • Пойыз жүріп кеткеннен кейін бір сағат ішінде ҚТЖ кассасына барып, билетіңізді қайтарыңыз. Ондағылардан билет қайтарылғаны туралы құжатты алып, қолдау қызметімізге жіберіңіз.

Билет іздеу

Қайту